trešdiena, 2011. gada 26. janvāris

Tamborēta kārbiņa un termosam arī "jaciņa"...

Jau kādu laiciņu atpakaļ tapa jaciņa termosam, kas dodas Gaspaģinam līdzi makšķerēt...lai neaizmirst par savām "meitenēm"- mājās palicējām, bet negribēju vēl trādīt, jo nebija man zivju, ko piekarināt klāt.
Tagad pati lūkoju, bet saprotu, ka tomēr īsti nepatīk- būs vien jātaisa tādas plikās asaciņas, ko "piemontēt" klāt...


     Bet termosa "jaciņa"bija tā, kas man lika aizdomāties, ka var taču arī mazas, jauks kārbiņas, ķocīšus tamborēt...Sāku tamboēt sev, bet tad sapratu, ka ļoti gribu uzdāvināt to kādai savai kolēģei...tik ilgi stāvēja bildes saliktas melnrakstos, ka pienāca diena, kad kārbiņai jādodas pie savas jaunās īpašnieces.


Ilva, lai labi lietojās!



Kārbiņa būtu stingrāka, ja no kokvilnas diegiem būtu darināta,
bet man- no mohēras.
Tamdēļ ieliku iekšā kartona oderīti-ar diegiem sašūtu kābiņu,
ko pēc vajadzības var izņemt ārā.

6 komentāri:

  1. burvīgs rezultāts! Kārbiņas krāsas ļoti jaukas.

    AtbildētDzēst
  2. Anna, atkal tik skaisti darbi! Tev ir īsts ''krampis'' uz visiem rokdarbiem :)))))

    AtbildētDzēst
  3. Ak, pacietīgās meitenes! Tava ķimerēšanās ar dzijiņām, kārbiņām, puķītēm, utt. man liek vēlreiz un vēlreiz aizdomāties, ka neviens darbs neliekas grūts, ja tas tiešām aizrauj!

    AtbildētDzēst
  4. skaista kārbiņa man mīļās krāsiņās :)
    Saki - termoss neslīd ārā no savas jaciņas - vai pielietojums ir gana praktisks vai vairāk dekoratīvs?

    AtbildētDzēst
  5. :) Mīļa termosa jaciņa vīram!
    Mazos ķobīšus esmu redzējusi safilcētus - kad uztamborē gatavu (tad laikam par dziju, kas labi filcējas, jāpadomā), izmazgā veļasmašīnā - tas paliek mazāks, bet stingrs.
    Lai veicas darbos!

    AtbildētDzēst
  6. Jā, meitenes...domāju, ka neviena no jums nav no tām, kas neķibinās gar rokdarbiem, katra pieliek savu pacietību un dara tieši to, kas ir svarīgs tieši viņai...Es, piemēram, nevaru iedomāties, ka metīšos izšut-bet varūt kādreiz...
    Sintija-redzējusi filcētus ķobīšus neesmu, bet tā filcējamā dzija, kas manīta mūspusē, man galīgi neiet pie sirds krāsu dēļ...bet ideja laba, tik jāpadomā kā vēl-var būt, ka no auduma strēmelēm var satamborēt, bet man tas pageidām svešs lauciņš.
    Inese- doma bija, ka veikala lieta jāpārvērš par savu lietu, 'jāapdzīvo'- tas arī izdevās. Bet slīdēt nost arī neslid. Termosa virsma ir mazliet matēta, k-kāda saķere viņu starpā rodas :D

    AtbildētDzēst