trešdiena, 2011. gada 19. janvāris

Pašgatavotas vannas bumbas.

Sveika! Kā Tev iet ar skaistumkopšanas /sevis lutināšanas procedūrām mājās? Man tā ļoti kampaņveidīgi-kad jau galīgi vairs acīs nav spozmes, tad k-ko sāku čubināt.
Bet man ir svarīgi, lai tas, ko lieku sev virsū ir pēc iespējas dabīgāks.
 Reizēm samaļu tās pašas universālās auzu pārslas, "paskrubējos"  ar sāli vai kafijas biezumiem, kāda zāļu tējas vanna...man doma tāda- ja varu to ēst un dzert, tad virsū uz ādas ziest arī var,nekas ļauns nenotis. Bet, ja tas viss ir gatavots sev un ar  prieku, tad labuma gūšana arī nekavēsies.

Pirms kāda laika Gaspaģins man uzdāvināja grāmatu "1001 dabas līdzeklis"...gandrīz gadu nostāvēja plauktā- tagad lēnām sāku to agūt, pētīt, kas noderīgs man tur sastopams. Zinu, ka daudzas lietas izmēģināšu un pastāstīšu arī Tev, kā man ir veicies.

Bet tagad gan par to, ko jau esmu pamēģinājusi...vizuāli taču visefektīgāk izskatās čurkstošas un šņācošas vannas bumbas. Ja labu laiku sev nolikusi favorītos biju šo : http://www.livemaster.ru/topic/15108-bombochki-dlya-vannoj un : http://www.livemaster.ru/topic/20918-bombochki-bubliki

  Bet k-kas man neļāva un neļāva tam pieķerties, bet tad kļuvu nopietnāka un ķēros pie darba:

  • 8 ēd.k. dzeramās sodas,
  • 4 ēd.k. citronskābes,
  • 2 ēd.k. stērķeles (kartupeļu vai kukurūzas)   vai sausā piena,
  • 1ēd.k. labas eļļas.
  • var dažaus pilienus ēteriskās eļļas un visādi labumi no virtuves-samaltas tējiņas, auzu pārslas...
To visu samaisa kārtīgi viendabīgā masā kopā, gatavo bumbas, liek žut istabas temperatūrā . Var lietot pēc 12-24 stundām, bet manas bija īsti sažuvušas tikai pēc aptuveni 30 stundām. Lietojām jau gan ātrāk :D
No šeit dotā daudzuma man sanāca 5 nelielas bumbiņas. Liku smaržai klāt tikai piparmētru lapiņas, bet eļļu man prasījās pielikt 2 nevis 1 karoti...


Jau tagad sapņoju, kā vasarā lasu un žāvēju rožu ziediņus, mālēpenes, ceriņu pumpurus un klinģerītes...

5 komentāri:

  1. Eu nu super!!! Shitas buus jaapameegjina...man ar patiik taas shnjaacoshaas bumbas bumbinjas:)

    AtbildētDzēst
  2. Super,Anna!Tu man liki sasparoties:DD jau kādu gadu man stāv nolikta recepte kā gatavot vannas bumbas!noteikti tuvākā laikā ķeršos klāt!:))
    Jauku vannošanos!

    AtbildētDzēst
  3. Man aŗī dikti patīk vannas bumbas. Pirmajai porcijai biju pievienojusi olīveļļu- mana traki sausā āda pēc vannošans bija superīgi "paēdusi"...Šodien uztaisīju jaunu porciju-dubulto. Vienai pusei pieliku samaltas auzu pārslas un olīveļļ un kopā ar mandeļu eļļu-tās tādas maigas izskatās. Otrai porcijai pieliku samaltu smilšērkšķu un pīlādžu ogu tēju-
    tās atkal tādas spirdzinošas gan ar savu krāsu, gan smaržu...jāgaida pāris dienas līdz mēģināšanai...

    AtbildētDzēst
  4. Es arī liku bumbās kaltētos augus, bet mājinieki teica, ka vannā tās traucē, tagad iztieku bez... vienīgais, ja liek maltus pulvera veidā :)

    AtbildētDzēst