otrdiena, 2011. gada 18. janvāris

Atskaitīte deķim...kavēta :D

Labu rītu! Mana deķīša "atskaitīšanās" aizkavējusies-kā jau pēc kārtīgas ballītes! :D:D:D.
Tā, tātad iepriekšējā reizē palikām pie 41 gb. Šoreiz trīs vienkāršā tamborējumā tapuši oranži gabaliņi, viens "krāsainumiņš" un divi mežģīņrakstainie- kopā 6 gb.
41-6=35 gb.

Nu, tā pavisam tikai teorētiskā līmenī runājot- viena čakla Agnesīte man teica, ka esot man parādā vēl 5 gb. Es jau gan biju aizmirsusi, bet viņa man to atgādināja. Tad jau būtu vairs tikai 30 jātapina...tas nozīmē, ka esmu tuvāk deķīša beigām nekā pati esmu uzdrošinājusies cerēt...

...bet jau tagad klusībā ceru uz tādā pat veidā gatavotiem spilveniem...
Kad es ieraudzīju šitos, biju pilnīgi beigta-

Bet tagad gabaliņparāde:



1 komentārs:

  1. man jau tie rakstainie dikti uzrunā, ļoti skaisti un cakaini :)
    Bet nu tajā "vecmāmuļas" blogā nu gan tādi smukumi, nu arī man gribas tādus spilvenus :))), paldies, ka parādīji...

    AtbildētDzēst