svētdiena, 2010. gada 14. novembris

Enģeļi un meiteņu baltā ballīte...

Solījumi jātur...Pat tad, kad par tiem jau ir aizmirsts. Tieši  tā gadījās man, kad kādā lietainā dienā saņēmu zvanu no novada kultūras dzīves organizatores, kas ļoti ātrā tempā man centās apstāstīt par to, kad un cikos man jāierodas... Tikai tad man atausa vasaras vidus solījums par enģeļu gatavošanu...
Darboties tika aicinātas meitenes, kas aktīvi iesaistās pašvaldības organizētajās bērnu aktivitātēs. Enģeļi tika gatavoti, lai Ziemassvētku laikā varētu dāvināt novada slimajiem bērniņiem un rotāt pasākumu zāli...Tas bija neliels pārbaudījums man, jo vieta nebija īsti piemērota rokdarbu gatavošanai, bet enģeļi mums izdevās...to bija daudz- katrs iesaistītais gatavoja 2 vai trīs enģeļus...



    Labi padarītam darbam sekoja baltas princešu kūciņas, multenes par princesi un vardi , princešu dejas  
un dāvaniņas par baltajiem zīmējumiem...Skaisti!  Sāk jau gaisā "smaržot" pēc TIEM svētkiem...

1 komentārs: