svētdiena, 2011. gada 20. februāris

Žābo, kas piesauc pavasari.

    Pārskatu milzīgo fofogrāfiju krājumus, meklējot dažādus darinājumus, kas radīti bērnu vajadzībām. Nejauši uzdūros bilžām, kur mans pagājušā pavasara darinājums- tamborēts žābo, kas veidots no puķītēm, sastiprināts uz filca auduma un izšūts ar pērlēm.
   Uzlieku reti, bet, kad uzlieku, tad lieks, ka saule pie manis no debesīm nokāpusi...
Dāvāju arī Tev daļu no sava saules spirgtuma!
Lai pavasaris sasniedz mūs ātrāk!


Komplektam arī apročpogas...

8 komentāri:

  1. Ļoti skaisti un pavasarīgi, paldies par acu papriecēšanu! :)

    AtbildētDzēst
  2. Man, meitenes, tas tāds iedvesmas un spēka darbiņš- aplikusi "žābiņu" vadīju savu pirmo, lielo, publiski pieejamo darbnīcīņu.

    AtbildētDzēst
  3. ... man aš elpa aizrāvās kaut tikai mazajā bildītē ieraugot šo saules gabaliņu!!! :) Cik skaists!!! Un te ir viss, ko dievinu - dzeltenā krāsa, pērlītes un žabo!!! ...un Tev pieder gabaliņš no saules!!!
    kaut kā murgaini rakstu, piedod, esmu sajūsmā :D

    AtbildētDzēst
  4. Inese, es tevi saprotu- man vienmēr sejā parādās tāds nesaprotams, nemotivēts smaids, kas ieraugu šo savu žābo; pat vienalga- bildē vai dzīvē, smaidu kā tāds pārlaimīgs susliks :D:D:D

    AtbildētDzēst