svētdiena, 2011. gada 9. janvāris

Deķis. Atskaite sev un tev.


Labs Tev šis agrais svētdienas rīts! Esmu nolēmusi, ka svētdienas rīti būs mazie atskaites rītiņi, kad parādu Tev, kas notiek mana deķa labā...Kādi gabaliņi ir tapuši, kas veicies labāk, kas var būt ne tik labi un veikli, kā gribētos. 

Šīs nedēļas bilance- septiņi gabaliņi. Tātad, par septiņiem gabaliņiem tuvāk deķēna beigām,  nu jau vairs atlicis uztamborēt 41 gabaliņu.

Šīs nedēļas secinājums- tamborakstu ir milzīgs daudzums, bet atrast tādu, kas labi izskatās ar konkrētu dziju, ir pietiekami interesants un  arī pietiekami stingrs  segas fragmentam, nav viegli...

Lūko, kas man sanācis...






3 komentāri:

  1. Ļoti jaukas krāsas! Un rakstiņi arī tādi mīlīgi!

    AtbildētDzēst
  2. Man ļoti patīk. Katram gabaliņam ir savs raksturiņš, tāpēc pateikt, kurš ir visskaistākais, es nevaru. Lai arī nākošie gabaliņi ir tik skaisti!

    AtbildētDzēst
  3. Es no tiesas APBRĪNOJU Tevi un visas citas rokdarbnieces, kuras ir spējīgas tik daudz laika veltīt vienam musturdeķim. Paši deķi man ļoooooti patīk, bet pietrūkst pacietības, lai tādu sacakinātu. Pat ja sacakinātu, tad droši vien vismaz pāris gadus mētātu pa skapjiem tā arī kopā nesašūtu.

    AtbildētDzēst