otrdiena, 2010. gada 28. decembris

Ziemassvētku atklāsmes, varbūt brīnums...

     Pēc dabas esmu kautrīga meitene, kam patīk strādāt, patīk sagādāt prieku citiem, bet reizēm "šauju pāri strīpai". Arī šī gada svētkus gaidīju ar vērienu, daudz skriedama un darbodamās, maz gulēdama...Visi iecerētie pasākumi un izdarības izdevās, visiem dāvanas satapinātas, bet tad...nāca pēdējā darbadiena pirms svētkiem!
    Iepriekšējā vakarā ar bērniem un vecākiem klusi sagaidījām svētkus grupiņā, izstaigājot Gaismas ceļu. Viss noritēja klusi un jauki, bet mazs negadījums gan notika- kādam puisēnam kļuva slikti. Glābšanas misijā iesaistījāmies abas audzītes, abām tika viss, kas bija mazajam vēderā...Tā rezultātā pati gulēju pilnīgi "beigta" ar varenoRotta vīrusu Ziemassvētku vakarā un Pirmajos Ziemassvētkos...Gaspaģins ar Babiņas un Gaspažiņas atbalstu kūlās pa virtuvi, skaisti sarūpējot vakariņu galdu, kamēr es tik gulēju....pat nenojausdama, kas mani gaida pastkastē...
     Pie skaistās dāvaniņas no Pandiņmeitenes tiku tikai pēc svētku brīvdienām...Bet kāds prieks! Mīļums spraucās laukā no katras vīlītes! Bet klāt pievienotā vēstulīte...mmmm! Tieši ar tiem novēlējumiem, kas man šobrīd visvairāk vajadzīgi- piedzīvot īstu brīnumu un iegūt labu veselību! Tieši veselība man šajā gada nogalē sagādājusi ne mazums rūpju, raižu un garas stundas ārstu uzgaidāmajās telpās...Brīnumu joprojām gaidu-tas šoreiz vairāk saistībā ar manu jauko darba vietu!
    Piekusi lasīt? Gribi redzēt, ko Pandiņmeitene man atsūtīja dāvanā...
 Šis jaukais, smalki izšūtais cimdiņš uz fotosesijas laiku sev par draugu izvēlējās virtuves palodzes sargu Eņģelīti, bet parējo savu brīvo laiku šobrīd pavada, rotājot mūsu Ziemassvētku eglīti...Paldies! Tas ir mīļi!


 Nepievēršot uzmanību "Liekām detaļām" -tas ir -man...var aplūkot otru dāvaniņu no Pandiņmeitenes. Tas ir jauks maisiņš zaļ-dzelten-zilos toņos, kas jau pirmajā saņemšanas dienā ir devies pēc dienišķajiem pirkumiem, bet šorīt jau lepni savās skavās nogādāja man uz darbu laptopu. Lielāku cieņas apliecinājumu par intensīvu lietošanu navaru atrast...Liels PALDIES!


Nobeigumam-sāku nesen apspriesto darbu tēmu- "Darinājums savam priekam"-satapināju sev brošiņu, kuru tiešām nevienam netaisos atdāvināt, aizlienēt, nopārdot, jo TIEŠĀM VĒLOS NĒSĀT PATI!...

6 komentāri:

  1. Burvīgi! Prieks lasīt par tik negaidītām un burvīgām dāvanām! Es arī tādu sagaidīju no Laines, un Aija no Aijas lietām arī - fantastisku šalli. Malači visi dāvinātāji, tiešām prot notrāpīt un ļoti iepriecināt.

    AtbildētDzēst
  2. prieks, Anna, ka skaistais Z-svētku pārsteigums Tevi iepriecināja - Tev nu gan raibi gājis tais svētkos - tā ir, ka sevi netaupa...

    P.S.Tavu dāvaniņu saņēmu kāreizi pirms Z-svētkiem (biju ļoti, ļoti priecīga par pašu saņemšanas faktu!!!), bet vēl neesmu atvērusi - tas man par sodu, ka savējo nokavējos un pasts līdz svētkiem to nenogādāja adresātam :( Lai mans apdāvināmais nebūtu viens saskumis, ka nav dāvanas, es solidarizējos līdzi... Bet ilgi jau vairs nevarēšu nociesties :D

    AtbildētDzēst
  3. Diāna- jā, šī apdāvināšanās lieta ir tiešām feina! Ir taču tik patīkami saprast, ka pavisam citā Latvijas malā, Tev nosacīti pavisam svešs cilvēks par Tevi ir domājis tik labas domas, ka ir radījis dāvanu...
    Inese- gaidu ar nepacietību, jo Tava dāvana gājusi cauri jau diviem testa režīmiem, lai tikai būtu iespējami piemērota Tev (protams, pēc manām domām piemērota Tev...:))

    AtbildētDzēst
  4. Diāna, es gan nebiju tavs slepenais draudziņš ;)

    Manējais, savukārt bija no Liepājas!
    Tāpat joprojām gaidu dāvaniņu no savējā! :D

    Bet, jā - apdāvināšanas prieks ir kaut kas vienreizējs!

    Un par rotavīrusu... Mani brīžiem sakaitina daudzie pošu pretinieki - jo, kad pati ar Niklāvu(toreiz viņam bija 1 gadiņš)nokļuvu slimnīcā, gribējās, lai kaut visas pasaules potes būtu bijušas sadotas, lai tikai mazajam ķermenītim tā nav jāmokās!!! Tāpēc Čika ir potēta. Un paldies par tēmu! 2011. noteikti par šo parunāšu ar saviem lasītājiem!

    Ak, jā -tas cimdiņš nudien laikam ir neskaitāmu nakšu darbs!

    AtbildētDzēst
  5. Mīļi un skaisti! :)
    Anna veseļojies! :) Šito kaiti mani mazie no bd jau vairākas reizes ir stiepuši mājās... nu ko, jāpārdzīvo! Būs labi! :)

    AtbildētDzēst
  6. Man tiešām ir ārkārtīgi liels prieks, ka dāvaniņa patīk! Un tik tiešām, vislielāka mana darba "alga" ir dāvaniņas aktīva izmantošana!

    AtbildētDzēst