otrdiena, 2010. gada 16. novembris

Tamborētas bumbas un meiteņu rotas.

Esmu pilnībā iegrimusi dāvanu gatavošanā. Kādam mazam puiškānam gatavoju tamborētas bumbas ar dažādu pildījumu- grab, skram un čaukst....Gatavoju pavisam "pa vienkāršo"- taisnstūra gabals, ko salokot uz pusēm, veidojas kvadrāts. Tad taisnstūra galus sašuj kopā, aizšuj ciet vienu galu, sapilda pildījumu un aiztaisa ciet arī otru galu...



Tapušas jau piecas bumbiņas- dažāds lielums un krāsa, līdzīgs tamborējums. Sarkani strīpotā bumba ir mīksta un čaukstoša (konfektes tika ēstas ilgi... ), laškrāsas bumba- mīksta, ar rievotu tamborējumu un zvārgulīti vidū (izbičoju no Gaspaģina makšķernieku krājumiem), zilā- strīpiņbumba ar vidēji cietu pildījumu, tumši lillā- cieta, čaukstoša, pilna ar konču papīrīšiem, baltā- no ļoti rupja diega ar zeltainiem spīdumiņiem, cieta,bet pildīta ar sintaponu...
Tādas nu tās bumbas man sanākušas, bet mana sirds un rokas tomēr nav mierā- tie lielāko veidojumu gali mani neliek mierā...Kā Tu gatavo bumbiņas? Es ļoti gribu to zināt....


 Un tad jau pie reizes atrādu skaistumus, kas tapuši Gaspažiņai. Matu gumijas un sprādzes viņu priecē jau tagad, bet par stīpiņas esamību viņa pat nenojauš...tā pie tu-tu ru-tu brunčiem...


Bet, visam  pa vidu-ausainīte...Par tādu galvas "dekoru" biju pavisam aizmirsusi, bet kolēģītei dikti gribējās un viņa mani pierunāja...Varbūt noder kādai dāvaniņai...

2 komentāri: